loading...

digitalsarv

استیل مارکت فروشگاه خرید مفتول استيل نرم، مفتول استيل فنري، مفتول استيل، توري استيل، مفتول استنلس استيل گريد 304، مفتول استيل گريد 316، مفتول استیل گرید 204

بازدید : 103
دوشنبه 13 آذر 1402 زمان : 20:39

استیل مارکت مجموعه فروشگاهی در زمینه ی تولید و عرضه انواع مفتول استیل است .مفتول استيل نرم نوعي مفتولي است که از فولاد ضد زنگ که با نام‌هاي مختلفي مانند “استنلس استيل” يا “فولاد زنگ‌نزن” نيز شناخته مي‌شود ساخته شده است. مفتول نرم، يا استنلس استيل، يک نوع فولاد ضد زنگ است که از آهن به عنوان فلز پايه، کروم و نيکل به عنوان آلياژهاي اصلي، و ممکن است ديگر عناصر نيز در ترکيب آن وجود داشته باشند.

مفتول استيل نرم

استنلس استيل حاوي حداقل 10 درصد کروم است که باعث ايجاد لايه‌اي از اکسيد کروم روي سطح فولاد مي‌شود و اين لايه باعث مقاومت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي مي‌شود. همچنين حداکثر 1.2 دهم درصد کربن دارد که از طريق کنترل ميزان کربن، خواص مکانيکي و مقاومت فولاد به تغييرات حرارتي را کنترل مي‌کند.

مفتول استيل به دليل خصوصيات خود مانند مقاومت در برابر زنگ‌زدگي، مقاومت در برابر خوردگي، و قابليت ساخت فنرهاي نرم يا محصولات فلزي با سختي مختلف، در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به عنوان مثال، اين محصولات در صنعت خودروسازي، ساختمان، توليد وسايل آشپزخانه، و صنايع الکترونيکي استفاده مي‌شوند.

دليل ضد زنگ بودن مفتول استيل نرم

استيل به دليل شکل‌گيري لايه محافظي روي سطح آن که با سطح زيرين پيوند محکمي دارد، از تماس با محيط اطراف جلوگيري کرده و در برابر خوردگي مقاومت خوبي از خود نشان مي‌دهد. اين لايه محافظ بر روي استيل توسط کروم موجود در ترکيب آن ايجاد مي‌شود. درصد کافي از کروم (حداقل 10 درصد) باعث تشکيل لايه محافظ مي‌شود، به‌طوري که حتي در صورت خراش ديده به سطح، اين لايه به سرعت تجديد مي‌شود و مقاومت به خوردگي ادامه پيدا مي‌کند.

مفتول استيل نرم چيست؟
افزودن موليبدن به ترکيب استيل، علاوه بر افزايش مقاومت در برابر خوردگي و زنگ‌زدگي، مي‌تواند مقاومت به اسيدهاي کاهنده را نيز ارتقاء دهد. استنلس استيل به دليل مشخصات و ويژگي هايي مانند استحکام زياد، آساني در نگهداري، درخشش زياد يکي از محصولات و مواد پرکاربرد در انواع صنايع به کار مي رود.

نکته‌ي مهمي که اشاره شد، اين است که افزايش مقدار کربن در ترکيب استيل، مي‌تواند سختي آن را افزايش دهد و آن را به شکل فنري تر تبديل کند. اما اين تغييرات همراه با کاهش مقاومت در برابر خوردگي مي‌آيد. بنابراين، در انتخاب استيل براي کاربردهاي خاص، نياز به تعادل مناسب بين خصوصيات مختلف آن، از جمله خوردگي، سختي، و استحکام وجود دارد.

مشخصات و قيمت مفتول استيل نرم و فنري

استيل نرم و فنري، در حال حاضر توليد داخلي ندارد و از طريق واردات توسط کشورهايي نظير آلمان، هند، و چين به صورت ورق استيل، رول استيل و مفتول به بازار عرضه مي‌شود. صنايع آلياژي هنر نيز از جمله تأمين‌کنندگان محصولات استنلس استيل از جمله رول استيل نرم و فنري در ايران محسوب مي‌شود.

قيمت مفتول استيل نرم و فنري بستگي به کشور توليد کننده دارد و اين قيمت‌ها توسط بازرگانان بر اساس شرايط بازار و متغيرهاي مختلف تعيين مي‌شود. به عنوان مثال، قيمت مفتول استيل نرم و فنري توليد شده در کشور هند معمولاً پايين‌تر از قيمت مشابه توليد شده در کشور ترکيه است.

ويژگي مفتول استيل نرم

سيم مفتول، با حفظ شيميايي خود و تقسيم به دو دسته فابريک و غيرفابريک تقسيم شده و به عنوان يک ماده نرم و انعطاف‌پذير شناخته مي‌شود. فابريک از فرآيندهاي کشش و نازک‌کردن ميلگرد به‌دست مي‌آيد و ويژگي‌هاي مکانيکي و انعطاف‌پذيري بالا را ارائه مي‌دهد. غيرفابريک از تسمه‌هاي فلزي تهيه مي‌شود و ممکن است خصوصيات خاصي داشته باشد.

اين مفتول به عنوان يک ماده انعطاف‌پذير در کاربردهايي که نياز به انعطاف و تغيير شکل دارند، استفاده مي‌شود و در صنعت به دليل مقاومت بالا، تحمل ضربات، و خصوصيات فني منحصر به فرد، اهميت دارد.

خريد مفتول استيل نرم
شرکت استيل مارکت به عنوان يک تامين‌کننده معتبر در اين حوزه شناخته مي‌شود و با ارائه محصولات با کيفيت و استانداردهاي بالا، نيازهاي گسترده‌اي از صنايع مختلف را با راه‌حل‌هاي مناسب، پاسخگويي مي‌کند. استيل مارکت مجموعه فروشگاهي در زمينه ي توليد و عرضه مواد اوليه استنلس‌استيل است که امکان خريد و قيمت انواع مفتول استيل نرم، مفتول استيل فنري، مفتول استيل، توري استيل، مفتول استنلس استيل گريد 304، مفتول استنلس استيل گريد 316، مفتول استنلس استيل گريد 204 را بهترين قيمت در فروشگاه خود عرضه کرده است. جهت خريد و اطلاع از قيمت سيم مفتول نرم کافي است که با شماره پشتيباني سايت تماس بگيريد:

مجموعه استیل مارکت در سال 1398 با پشتوانه تجربه 40 ساله مدیران صنایع خودروسازی و صنایع مفتولی شروع به کار کرده است. از آنجایی که مدیران مجموعه استیل‌مارکت از تولید‌کنندگان قدیمی این صنایع هستند، از همین رو نیاز اصلی تولید‌کنندگان داخلی به مواد اولیه استنلس‌استیل را بیش از پیش مبرم دیدند. لذا مصمم شدند تا باری از دوش تولید‌کنندگان داخلی برداشته و مواد اولیه مورد نیاز تولید را با حداقل قیمت و بالاترین کیفیت ممکن تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

به لطف الهی و با اتکا بر مشتریان وفادار خود، در این مسیر موفق بوده‌ایم و توانسته‌ایم قدمی هر چند کوچک در جهت خدمت‌رسانی به تولیدکنندگان داخلی برداریم .

با توجه به استقبال مشتریان، مجموعه استیل‌مارکت دفتر اصلی خود را در محدوده پارس‌غدیر افتتاح نموده و از انباری به مساحت 5000 مترمربع به منظور انبارش محصولات در شهرک صنعتی شمس‌آباد برخوردار است.

انباری با تمامی امکانات لازم برای بارگیری و تخیله بار از جمله: باسکول‌های 100 کیلویی، 1000 کیلویی و 50.000 کیلوگرمی برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز از صحت وزن هر محموله در انبار قرارداده شده است. همچنین لیفتراک و جرقثیل سقفی نیز برای رفاه مشتریان فراهم شده است. (در مجموعه استیل مارکت هزینه بارگیری از مشتری دریافت نمی‌شود.)

عمده فعالیت‌های مجموعه استیل‌مارکت عبارتند از: واردات و توزیع انواع مفتول‌های استنلس‌استیل، سیم‌جوش‌های استیل، مفتول‌های آلیاژی و سوپرآلیاژ و لوله‌های استنلس‌استیل که به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط تیم بازرگانی شرکت وارد کشور شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

در صورت درخواست مفتول با گرید خاص، می‌توانید درخواست‌تان را با ما در جریان بگذارید تا در یکی از کانتینرها، مفتول شما نیز ارسال گردد. از اینکه استیل‌مارکت را به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد خود در صنعت فولاد انتخاب کردید سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظر خدمت به شما هستیم.

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای سیم فولادی خود صحبت کنید و درباره محصولات و خدمات ما بیشتر بدانید.

شماره تماس: 5-66790834-021

09122139868

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 510
  • بازدید کلی : 657
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی